Xl De onzichtbare dingen zijn eeuwig

Mijn zoon, spreekt de Heer, de oorzaak van veel gevoelens van ongenoegen en twijfel is het apart gezet worden ter wille van uw taak in Mijn Evangelie. Het rein van hart zijn is een proces dat bewerkt wordt door Mijn Geest, die Ik u tot een onderpand van uw erfenis heb gegeven. Ik verzamel Mij een heilig volk, volijverig in goede werken.

Gij zult uw hart meer en meer richten op de dingen van Mij en Mijn koninkrijk, opdat Ik in staat zal worden gesteld u toe te bereiden voor uw medekoningschap in het duizendjarig rijk. Bedenk bij al het afleggen van de werkingen van het vlees, dat het voor uw zaligheid van nut is.

Niet de zichtbare, maar de onzichtbare dingen zijn eeuwig. Vóór al het andere, zal Ik Zelf de bron zijn van al uw vreugde. Gij zult de waarheid verstaan en de waarheid zal u vrijmaken. Vele verzoekingen hebben Mijn kinderen te doorstaan, maar een ieder die zijn knieën dagelijks ootmoedig voor Mij buigt, zullen ze niet deren.

Kort, zeer kort nog is de tijd voordat het gericht in zijn volle hevigheid over deze aarde zal losbreken. Weest gij dan nu bereid Mij te ontmoeten in al uw levenswandel, opdat gij niet beschaamd zult staan bij Mijn komst. Bedenk in alles steeds dat Ik u vreugde en heil heb toebereid voor dit en voor het komende leven. Sla dan acht op Mijn vermaning en blijf ootmoedig Mij navolgen.