NAWOORD

Na de uitgave van de tweede druk van deze brochure, hebben vrienden mij meerdere keren gevraagd of de HEER nog wel eens tot mij spreekt op de wijze zoals dat in dit boekje tot uitdrukking komt. Behalve het ervaren van Gods leiding in mijn persoonlijk leven en het zo nu en dan doorgeven van een profetie in de gemeentesamenkomst, moest ik hen een bevestigend antwoord op deze vraag schuldig blijven. Wel is het mijn verlangen om nog weer eens Gods stem te mogen verstaan op de wijze zoals ik dit ervaren heb in de jaren van 1966 - 1968. Ik ben er me echter goed van bewust dat God in deze bijzondere openbaringen soeverein is en Zich niet iets laat afdwingen.

Uitdrukkelijk wil ik nogmaals verklaren dat ik geloof, dat elke bijzondere openbaring in alle opzichten de toets van de Heilige Schrift zal moeten kunnen doorstaan. Zij zal geschreven zijn in dezelfde geest en gezindheid, zoals God vroeger de verschillende bijbelschrijvers inspireerde.

Openbaringen, zoals God deze vandaag nog aan zijn kinderen toevertrouwt, verschillen in zoverre van die van de Bijbel, dat toetsing aan de Schrift en beoordeling van de christelijke gemeente altijd nodig zal blijven, terwijl de goddelijke inspiratie van de Bijbel boven alle twijfel verheven is en in haar samenstelling altijd uniek en onvervangbaar zal blijven.

Ik hoop dat u de dringende oproep van dit boekje om ernst te maken met uw persoonlijke levenswandel, werkelijk ter harte zult nemen, opdat de Heer u en mij wakende zal aantreffen bij Zijn komst. Vóór alles hoop ik, dat deze brochure ertoe zal bijdragen dat het getuigenis aangaande Jezus Christus in uw harten zal worden bevestigd.

Juni , I974

W. A. Seinen